بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» گوگل فونت | اهمیت استفاده از گوگل فونت

گوگل فونت چیست؟

Google Fonts گوگل فونت در سال 2010 راه اندازی شد. و به سرعت تبدیل به بزرگترین و رایگان ترین فونت های منبع باز در اینترنت شد. تمام قلم های Google برای استفاده های تجاری و شخصی رایگان هستند. وب سایت Google Fonts برای همه افراد آسان است که به سرعت فونت های مختلف را برای نیازهای طراحی خود انتخاب و استفاده کنند.


برای چه کسانی قابل اسفاده است؟

طراحان گرافیک ، طراحان UX ، محققان ، توسعه دهندگان ، طراحان وب ، وبلاگ نویسان ، مدیران شبکه های اجتماعی ، کارآفرینان ، هنرمندان ، دانشجویان ، معلمان ، عکاسان و بسیاری دیگر. حتی گوگل فونت را در بیلبوردها ، پوسترها ، عرشه های ارائه ، دعوت نامه های عروسی ، وب سایت ها و کتابها بارها مورد استفاده قرار گرفته است.


چه کسی فونت ها را ایجاد می کند؟

گوگل فونت با طراحان  و جامعه طراحی در سراسر جهان همکاری می کند. این افراد و سازمان ها قلم هایی را که در گوگل فونت مشاهده می کنید طراحی می کنند. به عنوان مثال ، Łukasz Dziedzic یک طراح حروف چاپی مستقل است. که حروف محبوب ، Lato را طراحی کرده است. یک کارخانه تولید حروف چینی به نام ParaType نوع فونت PT Serif را طراحی کرده است.

چرا Google به فونت ها اهمیت می دهد؟

هر پیوند API Google Fonts در یک وب سایت به Google این فرصت را می دهد تا داده کاوی بیشتری انجام دهد. دلیل دیگری که Google به فونت ها اهمیت می دهد این است که آنها می خواهند فونت های منبع باز وب را در دسترس مردم قرار دهند.

آنها می خواهند وب سریعتر و زیباتری بسازند که پیمایش و استفاده از آن راحت تر باشد. آنها همچنین گوگل فونت را در سال 2010 شروع کردند که خدمتی مانند این بسیار مورد نیاز بود ، بنابراین مشکل دیگری را که در اینترنت داشتیم حل کردند.

دلابل استفاده از گوگل فونت:

  • اجرای فونت ها در وب سایت شما آسان است
  • بیش از 850 قلم برای انتخاب وجود دارد
  • کیفیت کلی فونت ها همچنان در حال افزایش است
  • Google Fonts برای استفاده چاپی نیز قابل بارگیری است

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده